utorok 13. februára 2018

Jesenné teplo v zimnej fujavici :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Aj ja som si najskôr myslela, že ide o nejaký druh mini tuje. Predavačka však povedala názov mne neznámy, ruža z Jericha. Prešla som viac článkov o tomto čude, dokonca aj ten, ktorý mi odporučila Vlnka Bavlnka. Aj podľa neho by obidva druhy mali byť vo vode, moja ruža je v pôde. Myslím si, že najlepšie zistím, či to naozaj ruža z Jericha je (či už pravá, alebo nie), ak ju dám vyschnúť, odložím a potom zalejem vodou, nuž a už budem len čakať :-)

Stále nevyšívam :-(
Štrikovanie rastie:




Cez deň to vyzeralo čudne. Chvíľou mokrý sneh, topiaci sa hneď po dopade na zem, obloha zatiahnutá a miestami celkom veľká hmla. Večer, keď sa ochladilo, oprel sa do sneženia severák a vyzerá to ako v pravú, nefalšovanú zimu. Len ja mám doma teplo jesene :-)











Dnes mám ešte foto od Miška, fotené dronom:

Pri Geroldsee:





Dnes káva aj čaj :-)

najskôr káva:







 Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

10 komentárov:

  1. Pozdravujem cez veselé výskanie fujavice - ja som si ako dieťa vždy fujavicu predstavovala ako rozkrútenú vyšívanú sukňu folklórnej tanečnice a tie krajky snežili. :) (všelijaké obrazy sa mi spájajú s abstraktnými vecami dodnes).:) :) Trošku bláznivé je to. No a nechcem predbiehať udalosti, ale to pletenie "od nevidím do nevidím" bude asi krásny šál, keďže k nákrčníkom obe pristupujeme s jemným podozrením. :) Vrecúško na šípkový čaj je krásne. Pamätám si, že raz dávno ma Váš Matej mailom šípky (alebo bazu, už si nepamätám) :) poslal zbierať, keď som mu zrejme priveľa somarín napísala, že nech nejaký úžitok je zo mňa. :) A veru, asi možno aj odvtedy ich (aj bazu) zbieram každý rok aj s deťmi. :) Veselé pletenie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. You are busy making lovely bags, again, I see. I really like your strawberry mug, too.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Πολύ όμορφη η τσάντα και πολύ ωραία χρώματα !!!
    Πολλά χαιρετίσματα !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďalšie krásne vrecúško! Myslím si, že to bude šál k tým štucniam, aby Ti bolo na krk teplo :-) Príjemné štrikovanie aj dnes prajem, nech rastie! papa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau, to sú krásne zábery krajiny. Vrecúško priam žiari farbami jesene. Štrikovaniu zdar.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. love your bag and the knitting looks wonderful .

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka,
    šípkové jesenné vrecko je krásne, pristane mu to s ostatnými :-)
    Fotky sú nádherné, krásne zábery. U nás dnes ráno snežilo, všade kopa snehu, ale už sa pomaly topí...škoda.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéééééééééé Dani, šípkový pytlíček je nádherný. Super, super, super!!!!M.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já hlavně obdivuji, jak to všechno zvládáš - chodíš do práce, máš domácnost a vaříš, pak buď vyšíváš, štrikuješ nebo šiješ, pak to průběžně vyfotíš, dáš tady na blog, abychom se i my podívali a mohli obdivovat, jak pěkné výrobky tvoříš. Máš v tom systém, to je jasné, aby ne za ty roky. Také si myslím, že to vypadá na šálu. Ať se daří, přeje Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vrecúško som už obdivovala na facebooku, je krásne a k tomu nádherné fotky, zlepšili mi náladu, ďakujem. pá

    OdpovedaťOdstrániť