nedeľa 18. februára 2018

Budem mať 3 v 1

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Pripravujem sa na jar:



Na začiatku marca 2017 som vysvetľovala, prečo nezaváram rok 2016. Dnes som si príspevok otvorila, aby som si ho zopakovala. To len preto, aby som sa neopakovala každý rok :-)

Kto chce vysvetlenie ku skratke TUSAL a tiež vidieť, čo krásne som vtedy vyšívala, klikne si na odkaz vyššie.

Vyzerá to tak, že zatiaľ "nezaváram" ani rok 2017. Stále mám voľne miesto:


ide iba o to poriadne potlačiť :-)



Roky 2014 a 2015 som "zavarila" osobitne. Ďalšie dva roky som naplánovala do tretieho pohára. Niečo ako 2 v 1. Vtedy som si nemyslela, že vyšívanie ma bude zaujímať dlhšie. A ono ma to stále baví a tak budem mať 3 v 1. Teda tri roky v jednom pohári :-)

Nuž, ak budem vyšívať ešte nejaký ten rôčik, aj tieto dva roky spojím v jeden pohár:




Poobedie som strávila s Lenkou. Takto voňavo a lákavo to vyzerá u nej v špajzy:



Boli sme spolu na prechádzke po okolí:




a Lenka zvečnila aj mňa :-)
všimnite si krásnu oblohu
Čaj som mala dnes dosť neskoro:



biely


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

6 komentárov:

  1. Dobré zaváraniny, tam sa ešte zmestí :-)) Tak nech sa aj dnes dobre vyšíva! PS: Krásne obloha

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, do pohárov sa ešte zmetííííí tak aby sa ti dobre a dlho vyšívalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Очень красивые ниточки! И очень вкусная колбаса! Браво!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi sa mi páči ten termín "zavarený rok". To by bolo super, keby aj všetky zážitky, pocity,spomienky nazbierané počas roka sa tak dali zavariť do pohára a kedykoľvek si zaváraninu otvoriť a ochutnať niektorú spomienku z uplynulého času :-). A v tej Lenkinej špajzke to ale musí voňaaaať.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné”kompoty” a ještě krásnější pohled do spíže😀
    Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka, postavila si si vysoké méty ... veľké poháre si zvolila ... :))) Ale ty to svojou usilovnosťou naplníš ... ale aj tak ... je tam obrovské množstvo nitiek ... klobúk dolu ... Slintám pri pohľade na klobásky u Lenky ... a to ani vôňu necítim ... Máte u vás aj pekné plastiky, obdivujem šikovnosť majstrov dreva ... paa L.

    OdpovedaťOdstrániť