pondelok 5. februára 2018

Balík z neznáma

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Podľa vašich dobrých rád to budem s novou rúrou skúšať dovtedy, kým mi to nepôjde :-)

Už chýba iba hlava:



Pred asi týždňom mi napísala email mne neznáma Jana. Chodí na môj blog a zaujalo ju moje vyšívanie. Napísala, že doma má niečo, čo by chcela zveriť do mojich rúk, lebo si myslí, že by to bolo v dobrých rukách :-)

Jana blog nemá a tak som voči nej trocha v nevýhode. Ona o mne vie veľa, vie, čo robím, ako žijem. Ja o nej neviem takmer nič. Ale z toho, že dokáže poslať neznámemu človeku niečo, čím by ho potešila, čo má doma niekoľko rokov, skôr desaťročia, usudzujem, že je to milý, láskavý a dobroprajný priateľský človek.

Dnes mi balík prišiel. A v ňom toto:




Tri knihy:


túto som pri sťahovaní kníh hľadala a nenašla, zrejme som ju niekomu kedysi dávno požičala a nevrátila sa
z nej som vyšívala takéto dva obrusy - veľký a malý

a toto som chcela kedysi vyšiť, ale nebol čas, možno sa do toho dám :-)

túto knihu nepoznám, preštudujem :-)



a v ruštine :-)




tiež ruské

strúhatko na ceruzy ako kanvica :-)
a toto neviem odkiaľ môže Janka vedieť, lebo toto sú cukríky, ktoré kupujeme :-)

Janka, moc ti ďakujem! Podarilo sa ti prekvapiť ma, potešiť a utvrdiť v tom, že na svete je ešte  veľa dobrých ľudí! Vďaka blogovaniu stále nachádzam nové priateľstvá! Ďakujem vám, priateľky moje z celého sveta!



Môj dnešný čaj bol voňavý - materina dúška:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

11 komentárov:

  1. Danielko, to je od Jany úžasné .. mám radost s tebou ... kdy by člověka napadlo, že budou jakési blogy apod. a na nich bude tolik přátelství a spřízněných duší.
    Zrovna mám k snídani zelený čaj ani nevím jaký. Tak se mi zdá, že krásná Pařížanka přichází?
    Hezký den ti přeji ! U nás -8, slunečno, beze sněhu.
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani, dostala jsi parádní dárečky. Je pěkné když dostaneš dáreček , který jsi nečekala, je vidět že je spousta dobrých lidiček.
    Už se těším na obrázek.
    Dani, měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, máš krásné dárky. Bavlnky určitě udělají parádu na nějaké výšivce.
    A knížky jsou též zajímavé. Blog nám umožňuje navázat krásná přátelství.
    Posílám pozdrav na Slovensko. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Určitě to bylo obrovské překvapení, vyšívací bavlnky dorazily na správnou adresu. Hezký i když celkem mrazivý den ��

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mi piace il ricamo, hai sempre bellissime idee! Hai ricevuto un bel pacchetto di regali, l'amicizia non ha confini!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je úžasné, je vidět, že paní Jana je hodná osůbka a že ti udělala radost. A proč ne? Vždyť ty ji děláš stále někomu, tak aspoň ti to někdo vrátí. Já stále jen přemýšlím - a nic, nic mne zatím nenapadlo, čím bych ti udělala radost já. Snad ještě na něco přijdu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Toll sind deine Stickfortschritte, liebe Daniela, ein schönes Projekt.
    Und der Inhalt des Päckchens gefällt auch mir, viel Freude damit!
    Liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow! To je darecek! Ty knihy jsou uzasne!
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Úplne s tebou súhlasím...myslím si, že dobrých ľudí je stále viac ako zlých, našťastie. Peknú nádielku si od neznámej dostala, máš čo robiť Danka :) Pekný deň.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jsem ráda, že to tak dopadlo a máš radost...
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť