sobota 18. novembra 2017

Z prechádzky

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam, začala som aspoň štrikovať:


Po obede vyšlo slniečko, lákalo ma do prírody, ale von som vyšla až pred jeho západom. Po dňoch dažďov je všade mokro, takže nakoniec som prešla len po dedine. Borovi sa aj to páčilo, lebo nebol na "vodítku". Užíval si voľnosť, ale poslúchal :-)

musela som zaradiť spiatočku :-(





zdá sa, že nielen ja mám veľa práce, aj krtko sa činí :-)




Domov som prišla za tmy, rovno na čaj. A idem sa chváliť - mám novú šálku a k nej čaj - dostala som včera od Lenky:








Keď som nedávno odfotila premiestnený vianočný kaktus plný pukov, Libuška mi napísala, že nemá rád zmenu stanoviska. Môže sa stať, že nakoniec nerozkvitne. Môj kaktus to vydržal a kvitne, dokonca teraz vidím, že má množstvo nových, ešte úplne malých púčikov:



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

11 komentárov:

  1. Danielko, tady je to s vycházkami do přírody stejné .. samé bahno... i tak si pořídila nádherné fotky.. dokonce i koník tě přišel pozdravit. Věřím, že tě Lenka udělala radost.. vše růžičkové to je nádhera. Vím, že se nemá vánoční kaktus přenášet. Nebudeš věřit, ale kdysi babi a mami na pár měsíců jely k sestře mami a my jsme odvezli všechny kytky odsud do Prahy i velký vánoční kaktus, který měl poupata a v pohodě vykvetl... v březnu, když se vrátily, tak jim tady doma vykvetl opět .. to mě fascinovalo... nikdy takto podruhé nekvetl .. asi jim chtěl po návratu udělat radost... jak si to nevysvětluji.
    Hezkou neděli přeji, papa Jarka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani, máš pěkné fotky i nepěkného počasí. Choč je fotogenický za každého počasí. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hai fatto una bella passeggiata, per i lavori c'è sempre tempo!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    som zvedavá, čo štrikuješ.
    Ružičková šáločka od Lenky je krásna, mám rada nie veľmi veľké šálky...
    Fotky sú krásne, aj u nás je tak mokro, našťastie sa rozpršalo až včera :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasny salek :-) A moc se mi libi barva tveho pleteni.
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všechno nejlepší k narozeninám, hlavně zdraví.....a tu chuť do jakéhokoliv tvoření ještě větší a radost z výsledků tu největší.... hezký večer všem 😄

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dani, nádherná šáločka ... to blato na prechádzke nič moc ... ale príroda stále krásna ... O vzduchu ani nevravím ... treba si okysličiť organizmus pred nastávajúcim týždňom ... pozdravujem L.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aj u nás to tak vyzerá, všade samé blato, dnes už trošku krajšie ale zase studený vietor, no čo už urobíme, jeseň je taká...Danka, čo to ideš tvoriť s tými ihlicami? :))) pekná červená vlna... maj sa dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Troška zablatená predchádzka, ale aj tá môže mať svoje čaro. Mne vianočný kaktus nikdy nekvitol a tak som ho darovala mamke a u nej si veselo kvitne. Krásna šálka.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Is that knitting or crochet ? I like your new teacup :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Danka, tie fotky kde je sivá obloha, tak tie sú nádherné. Čo to bude to štrikované, keď to bude ? Krásny deň prajem.

    OdpovedaťOdstrániť