utorok 5. septembra 2017

Zapekaný patizón so syrom

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Môj pinterest je opäť v poriadku, odblokovaný. To znamená, že sa mám zas v čom "prehŕňať" a nájsť si niečo nové na vyšívanie. Už len dostať ten správny nápad :-)

Trocha som štrikovala:


Miško mi poslal veľkú štrikovaciu konkurenciu, zasmejte sa aj vy!
Bobba Fett z Starwars relaxuje:

presne tak, ako ja v príspevku TU :-)))))))

Dostala som tri veľké patizóny. Čo s nimi? Niečo odkukať z internetu, k tomu trocha fantázie a obed je na svete. Obed pre mňa, manželovi maďarský guláš s kysnutou knedľou. Dvaja ľudia v dome, dvojaký obed, ale aspoň budeme mať na viac dní :-)

Myslela som, že zužitkujem dva patizóny, ale keď som mala jeden už očistený, druhý som odložila. Aj tak ho budem jesť tri dni:


plátky patizónu som najskôr obvarila v slanej vode
uložila som do maslom vymastenej misy, čierne korenie, mletý zázvor
strúhaný syr, dala som eidam a dať zapiecť do rúry
do 3 vajec kyslá smotana a soľ

zapečené

zaliať vajíčkovou zmesou

a posypať syrom, do rúry ešte zapiecť
hotovo :-)

Dva obedy mám už za sebou:







Manžel mi kázal kúpiť batérie do ovládania termostatu od ústredného kúrenia. Obchod je blízko školy, ale ja tam chodievam len keď musím. Prečo? Lebo tam predávajú aj šálky a odolať kúpe je pre mňa veľmi ťažké. Dnes to dopadlo zle. Aj keď naozaj už žiadnu šálku nepotrebujem, zas som domov prišla s novou:


mäta a šalvia
toto všetko sa mi do nej zmestí 
no, nekúpte!


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

3 komentáre:

  1. Už viem, čo bude zajtra na obed ...ale z cukety a cestovín ... Nová šálka je suprová ... nech ti dlho a dobre slúži ... paa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    bodkové mám rada, ani sa nedivím, že si jej neoddolala :-)
    Ja väčšinou patizón len vyprážam v trojobale, možno skúsim Tvoju verziu.
    Som zvedavá, čo bude zo štrikovania a čo budeš nové vyšívať.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, pletařka mi fakt pobavila... mně se patison nechce smažit, tak zkusím s tím sýrem .. líbí se mi jak jsi neodolala s hrnečkem ... přikazuji si už je nekupovat a dopadnu jako ty.. ale jen výjimečně, většinou odolám.
    Opatruj se. Papa J.

    OdpovedaťOdstrániť