nedeľa 7. mája 2017

Kvasená zelenina

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Začala som rozkvitnutou lúkou:


 A  pokračovala vechtíkom z inej vlny, na iný počet očiek, iné ihlice, ale spolu im to celkom pristane:



Na blogu u Milky som našla recept na kvasenú zelaninu a hneď sa mi zapáčil. Robila som ju ešte v marci, ale predstavujem ju až dnes :-)

Vyskúšala som trochu improvizovať so zeleninou, lepšie povedané, kvasila som to, čo dom dal:

skorá kapusta, čínska kapusta, červená paprika, cuketa, reďkovky
nastrúhala som všetko na strúhadle na kapustu
pridala som trocha soli a dobre premiešala
chýbalo mi tam niečo zelené a v chladničke čakala posledná, už načatá jarná cibuľka :-)

ešte raz som premiešala, pustila sa šťava z kapusty
a všetko som dobre natlačila do pohárov, nachystané som mala až 4, ale keď som dobre tlačila,
vošlo mi všetko len do dvoch :-)
nechala som 3 dni v teple kuchyne a potom som dala do chladničky, samozrejme,
že som musela aj vyskúšať a veru už to bolo dobré :-)

Po dvoch dňoch odležania v chladničke som sa do zeleninky pustila:









Ak chcete vedieť originálny recept na túto dobrôtku, kliknite si na odkaz hore. Ja viem, že si ju urobím zas. Som na kapustu :-)

Dnes som si po dlhšom čase urobila čistý šalviový čaj:







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

5 komentárov:

  1. Both your cross stitch and crochet projects are looking lovely, Daniela:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I like your pretty and colourful new stitching start. It looks promising!
    Drooling over that plate of bread & cheese... heaven!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. What pretty colors you're using in your stitching, Daniela. And your crocheting looks wonderful, too...

    Very tasty looking food you've prepared--I would love to eat all of that cheese myself :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani, ten recept na zeleninový salát je moc zajímavý. Určitě vyzkouším. Výšivka-rozkvetlá louka je moc pěkná. I pletené barevné čtverečky na mytí nádobí se mi líbí. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka, takovou kvašenou zeleninu také dělám a můžu se po ní doslova utlouct. Výšivka se krásně rýsuje, jsem zvědavá, co k louce ještě přibyde. Hezké dny Romana

    OdpovedaťOdstrániť